fredag 16. april 2010

Hilsen fra Island?

Da jeg kjørte hjemover i går kveld (ca kl 19:20), fanget solnedgangen interessen min. Jeg synes var den veldig annerledes og rar, og mistenker at det var noen høye skylag som laget dette helt naturlige "filteret" foran solen.

Fra andre siden av elven så det slik ut.


Og da jeg kom nærmere vestsiden så det slik ut. Det var som en negativ solformørkelse.


Vel innenfor grinden kunne jeg egentlig tenkt meg litt vulkan-nedfall i form av askestøv, spredt fint ut over jordene. Kanskje snøen hadde forsvunnet da? Det begynner i hvert fall å hjelpe med å fjerne lauvkrattet på oversiden. Sauene og sola får hjelpe til så våren kommer skikkelig til.


Da hadde jeg kunnet fullføre Yonnis extreme makeover. Han er i forsiktig tilvenning til sommerfrisyren. Jeg har bare klippet hodet og halsen, for at han ikke skal fryse i disse upålitelige vår-ukene.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar