mandag 17. mai 2010

Og vips var det gått en måned!

Våren har kommet til oss, med grønt til både store og små firbente. Og godt er det, for her er kommet både føll og lam.

Ninni fikk to seminlam etter Hardingblåen 2. mai. Flinke søya ordnet alt selv.



Ettersom de er værer begge to skal de få bedekke damene til vinteren. Jeg er kjempefornøyd med at de er horna og med nydelige farger.



De heter John og Karl. Karl er den svarte.



Føllet har jeg ikke fått tatt et eneste bilde av ennå. Han er en frisk og fin krabat som ble født 6. mai, og han og Line har kommet seg på beite. Slik så den høygravide damen ut dagen før fødselen.

3 kommentarer:

  1. Kan du ikke høre meg gispe etter luft... Født 6. mai og enda ikke et eneste bilde. *gisp gisp gisp*

    SvarSlett
  2. Ja det er helt fælt, jeg bare har ikke hatt tid, -men: i morgen har jeg fri fra kontoret. Vi får se om jeg får ro i sjela og rompa, til å bare sitte og knipse. Å se på et føll -også gjennom en kameralinse- er rene helsebota. Chamsiin som han heter, er endelig et føll med hvitt avtegn; lysebrun hest med en oval hvit flekk i panna.

    SvarSlett