tirsdag 18. mai 2010

Lille prinsen vår

Chamsiin skal han hete (om det godkjennes i DNT). Han har en lys lekker brunfarge og en rund, hvit flekk i pannen. Hodefasongen er utvilsomt en arv fra Garland Lobell, via mormor Frisky Fleur.



Jeg har fått låne bilder av Linda Marie Fjeldberg for å presentere den lille herremannen, inntil jeg får tatt noen selv.



Han har en upåklagelig livsvilje, og det kom godt med, ettersom Line er så kilen at det stod en kamp mellom henne og føllet om han skulle få mat. De to første dagene var det et prosjekt for to mennesker og to dyr for å få i Chamsiin den livsviktige melka. Line har etter hvert blitt overmannet av morsfølelser og nå går det bra, bare han oppfører seg ytterst dannet "ved bordet".

Han er en gummiball av et helt spesielt kaliber: hopper, steiler, bukker og spinner. Han begynner så vidt å ta til seg at det ikke er populært når han blir leid, men det er ikke noe moro i det hele tatt.

4 kommentarer:

  1. For en flott liten fole, Nina! Gøy å se - gratulerer så mye :)

    SvarSlett
  2. Hurra og gratulerer med nydelig storfamilieforøkelse. Gleder meg til fler bilder og oppdateringer :)

    SvarSlett
  3. Åj, dette hadde jeg ikke fått med meg! Gratulerer så mye med en ny prins!

    SvarSlett
  4. Gratulerer med fole Nina. Og for en fin kar.
    Så må jeg også takker for kommentarene i bloggen min, jeg var "litt" borte når de kom, så jeg sjekket aldri hvem det var *flau*. Men nå har jeg sjekket det da. Også finner jeg en sånn fin blogg. Elsker å lese og se bilder fra dere og deres gjøren. :)

    SvarSlett