lørdag 15. januar 2011

Smått om senn....

Vi fikk installert nytt badekar for ... la meg bare hoppe over detaljene... for lenge siden. Det nye karet var lengre, bredere og høyere enn det gamle så da måtte vi ødelegge litt fliser og sånt.

Det viste seg at karet fungerte helt fint selv med litt lurvete omgivelser, så det tok både vinter og vår -og en vinter og vår til, før jeg kom igang med den prosjekterte ombyggingen min. Og det var ikke gjort over natten å få det ferdig heller viste det seg.

Jeg laget et tredimensjonalt puslespill av benker og paneler og det ble utrolig mange omganger med "sage litt her og pusse litt der", prøvemontering og demontering.



Så ble det bra også! Her demonstrerer Isak, Ellen og Anja hvor godt benkene og karet fungerer.





Til slutt har jeg montert noen taktisk plasserte og nyttige glasshyller, og prosjektet er strøket ut av oppgavelista mi.



Som en naturlig følge av den langsomme fremdrifta i dette prosjektet, presenterer jeg det en måned etter det ble ferdig.

2 kommentarer:

  1. Det ble kjempefint, og for oss som ikke har visst om at det "burde vært gjort for lenge siden" er det bare imponerende at det blir gjort i det hele tatt! :)

    elx

    SvarSlett